Monday 29 April 2013

Tip-tip untuk mengenali kesan-kesan sihir

Tip-tip terbaik dan muntuk dalam mengenali kesan-kesan sihir daripada cikgu.

Sihir pemisah dan sihir pengasih.

Kes Satu
 
Kebanyakan masyarakat kita kini terkeliru dengan kesan sihir pemisah atau sihir pengasih. Cikgu Ilham ingin berkongsi pengalaman mengenai banyak pesakit bersangka bahawa sekiranya sang isteri dikenakan minyak pengasih, ramai berprasangka sihir itu sudah pasti melekat pada isteri tersebut. Memang benar kenyataan itu, tetapi ramai tidak tahu bahawa sihir (jin) itu hanya singgah sahaja pada badan isteri, tetapi yang menerima akibatnya ialah si suami; kerana jin tersebut akan menduduki badan si suami menyebabkan kesan seperti panas baran tiba-tiba, perasaan benci akan isterinya, sentiasa bersangka buruk kepada isterinya lalu akhirnya jatuh sakit.

Namun, kesan kepada isterinya pula tidak ada pada peringkat awal. Sebaliknya, isterinya akan mengalami mimpi-mimpi buruk dan kemuncaknya, dia akan jatuh sakit setelah suaminya sakit atau meninggal dunia.

Kes Dua

Kes-kes in agak terpencil seperti apabila sang isteri terkena sihir pengasih, sang isteri terus jatuh, gila, ataupun timbul penyakit kulit pada badannya.


No comments:

Post a Comment