Friday 6 December 2013

Sihir Bomoh Siam

Salam muhibbah dan salam sejahtera.

Kisah kali ini berdasarkan pengalaman cikgu ketika merawat seorang pesakit yang merupakan seorang lelaki yang berjawatan tinggi dalam salah sebuah kilang gergasi di kawasan Petaling Jaya, Selangor.

Kisah ini bermula apabila Azmi (bukan nama sebenar) memarahi salah seorang pekerjanya dengan kata-kata kesat kerana melakukan kesilapan besar dalam kilang. Azmi terkenal sebagai orang atasan yang kurang disenang kerana keceluparan mulutnya. Pekerja yang dimarahi tersebut berasakan maruah bagai tercalar disebabkan oleh kata-kata Azmi.

Selang dua minggu selepas kejadian itu, Azmi mula berasakan perubahan aneh pada tubuh badannya. Pada permulaannya, tanda awal yang dirasakannya ialah rasa tercekik di celah-celah kerongkongnya dan mula berasakan luka-luka dan bengkak-bengkak pada tubuh badannya.

Sebagai orang berada dan berpendapatan tinggi, Azmi selalu cuba mendapatkan rawatan di hospital pakar swasta, tetapi tetap gagal mengesan punca penyakitnya. Pelbagai kaedah rawatan moden dan alternatif telah dicuba olehnya, tetapi tetap gagal dan lebih menyedihkan, kulitnya mula berkudis dan bernanah serta mengeluarkan cecair busuk pada kaki dan badannya.

Azmi sering mengerang kesakitan setiap malam seolah-olah kulitnya telah dibakar. Telah banyak pusat rawatan Islam yang dicuba olehnya. Biarpun ada kesan dan perubahan daripada rawatan tersebut, tetapi tidak cukup untuk mengubati kesakitannya.

Azmi terpaksa mengambil cuti lebih daripada enam bulan. Jari -jemarinya juga mulai berkudis dan menghitam. Azmi cuba mencari penawar sehinggalah suatu hari, dia telah dipujuk oleh kawannya untuk datang menemui cikgu.

Kali pertama cikgu bertemunya, cikgu termenung seketika dan bermonolog dalaman simpati kepada si mangsa ini. Cikgu memanjatkan doa agar diberikan bantuan dan petunjuk untuk menolong Azmi.

Cikgu terus membaca ayat-ayat suci Al-Quran dan memegang seluruh tubuh badan mangsa dengan penuh simpati. Biarpun Azmi mengerang kesakitan dalam suara yang lemah, cikgu berasakan ada sesuatu yang datang dan memasuki tubuh badan cikgu ketika meruqyah pesakit tersebut.

Ada sesuatu benda tajam menusuk masuk ke dalam badan cikgu. Cikgu meneruskan juga bacaan Al-Quran dan bermohon untuk diberikan penyembuhan dan petunjuk sehinggalah keluar serbuk-serbuk besi berwarna dengan banyaknya pada tubuh dan kakinya.

Lantaran itu, jin dalam badan mangsa bertempiran dan berkomunikasi dalam bahasa Siam dengan penuh kemarahan dan benci.

Cikgu memberikan amaran kepada jin itu supaya keluar, tetapi jin tersebut enggan. Ujar jin itu dalam dialek Melayu-Siam, jin itu mengugut untuk membunuh cikgu jika merawat pesakit itu. Akhirnya, cikgu menggunakan kekerasan dengan mengazab jin tersebut dengan ayat Al-Quran sehingga Jin itu kesakitan.

Namun, penyihir empunya jin membalas kembali sehinggakan ikan peliharaan cikgu mati serta-merta. Itulah keganasan ilmu hitam yang digunakannya.

Walaupun begitu, cikgu meneruskan seksaan demi seksaan terhadap jin tersebut sehingga jin itu terpaksa mengaku bahawa dia ialah jin besi bat (besi suci dan keramat yang dipuja di  dalam kuil sebagai kepercayaan).

Cikgu pun memaksa jin itu mendedahkan identiti penyihir mangsa, dan jin itu menjawab;

"Aku diupah oleh Kamarul (bukan nama sebenar). Kamarul sangat benci kepada kau dan ingin membunuh kau (merujuk pada Azmi)!"

Cikgu memberikan amaran kepada jin itu untuk keluar dari tubuh mangsa serta mengeluarkan besi bat dalam badan mangsa. Akan tetapi, jin tersebut tidak mampu mengeluarkannya kerana dikawal oleh Tok Sami di Siam.

Cikgu terpaksa menggunakan kekerasan dengan menyeksa jin dan juga penyihir di sana (Sami) sehingga suara Sami di Thailand itu, bergema pada mulut mangsa (seperti speaker). Berkat kesabaran dan laungan azan berulang kali, jin itu mengelupur dan nanah di kaki mangsa mengeluarkan air hitam yang sangat busuk (air suci pujaan sami Siam) sehinggalah jin itu terpaksa dihapuskan oleh cikgu.

Azmi pengsan dan kemudian sedar kembali daripada rasukan itu. Selepas itu, cikgu Ilham memandikan Azmi sebagai membersihkan dan merawati dirinya. Saat Azmi dimandi, dia memuntahkan cecair hitam yang busuk.

Azmi meneruskan rawatan mandian selama empat kali berturut-turut sehingga berasa pulih sedia kala. Selepas itu, beliau menjalani terapi selama tiga bulan dan kembali cergas untuk meneruskan kehidupannya.

Pengajaran yang ingin cikgu sampaikan ialah janganlah kita terlalu marah mengikut perasaan bukannya iman terhadap seseorang kerana mereka juga insan seperti kita yang mempunyai maruah dan harga diri yang tidak boleh diaibkan dalam khalayak umum.

16 comments:

  1. Cikgu, blh ke sy nak jmp cikgu.Tlg cikgu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello kawan yang mau dibantu untuk masalah cinta atau masalah keluarga atau yang lain lain bisa di kamu call Contact Abdul Rahman 085280567828 karna alhamdulillah saya sudah membuktikan bantuan dari abdul rahman mksih kawan semoga kamu mengikuti jejak saya

      Delete
    2. Rawatan Bomoh Sihir PENGASIH, Rawatan Bomoh Sihir PENUNDUK, Rawatan Bomoh Sihir PEMISAH, Rawatan Bomoh Sihir PEMBENCI, Rawatan Bomoh Sihir PELALAU, Rawatan Bomoh Sihir PENDINDING

      ASSALAMU ALAIKUM WR.WB.DAN SALAM SEJAHTERAH

      Dengan Mengucap Bismillahir Rahmanir Rahim, Perkenalkan Kami Dari Pusat Rawatan Bomoh Sihir Pemikat Hati Perempuan Dan Lelaki Lewat Gambar Melalui Jarak Jauh Hadir Untuk Bpk/Ibu Yang Sangat Membutuhkan Bantuan Dari Allah Dengan Perantaran KYAI HAJI ABDUL SALAM SH.

      Rawatan Bomoh Ilmu Sihir Jarak Jauh Ampuh dan Terbaik Terpercaya Dan Sudah Terbukti Selama 7 Tahun. Menerima Layanan Ilmu Sihir DLL Di Berbagai Desa, Kota, Dan Negara Kabupaten Seindonesia Dan Mancanegara.

      ADAKAH
      1) Kekasih Anda Berpaling Tadah .
      2) Pasangan Bermain Kayu 3.
      3) Perasaan Sayang Yang Kuat Tetapi Sering Bergaduh.
      4) Pasangan Bersikap Endah Tidak Endah.
      5) Pasangan Tidak Bertanggung Jawab.
      6) Dahulu Ambil Berat, Tetapi Sekarang Seperti Ingin Jauhkan Diri.
      7) Pasangan Ingin Minta Putus.
      8) Pasangan Anda Terkena SIHIR, SAKA, SANTAU Dan Anda Mahu Pulihkannya.
      9) Sikapnya Berubah-Ubah Tidak Menentu
      10) Katanya Serius Tetapi Tidak Mahu Langsungkan Perkawinan.
      11) Pasangan Suka Berlaku Curang.

      MAUKAH ANDA

      1) Pasangan Ambil Berat Pada Anda.
      2) Setiah Hanya Pada Anda Seorang.
      3) Bertanggung Jawab.
      4) Saling Hormat Menghormati.
      5) Sayang Dan Menyayangi.
      6) Berkahwin Dan Kekal Bahagia
      7) Kunci Nafsu (Atas Permintaan) DLL.

      MACAM MANA NAK BERUBAT?

      1. Anda harus hubungi saya whatsapp atau perbualan phone. Ceritakan masalah yang anda hadapi. Dan apa yang anda mahukan.

      2. Kebiasaanya saya akan melakukan scan dari jarak jauh (bagi yang whatsapp atau call). Untuk scan kebiasaanya saya memerlukan gambar dan beberapa maklumat peribadi. Jangan risau maklumat anda rahsia dan sulit tidak akan didedahkan sama sekali.

      3. Setelah scan saya akan detailkan kaedah Rawatan secara detail.

      " SOALAN DAN JAWAPAN "

      1. Adakah ini rawatan Islam?
      Ya. Kita gabungkan rawatan Islam dan Tradisional. Kesemua kaedah rawatan mengguanakan Ayat-Ayat Al-quran

      2. Berapakah Kos Rawatan?
      Kami tidak namakan Kos rawatan, Tapi kami panggil ia Fidiah rawatan. Fidiah rawatan bergantung pada masalah dan kesukaran dalam menyelesaikan sesuatu kes . Ada masalah yang dikenakan fidiah dan ada yang ikhlas hati.

      3. Bolehkan anda memberi jaminan 100% berkesan?
      Jika anda melafaskan sahadah dan fahami dengan betul. Soalan ini tidak patut ditanya sama sekali. Setiap kuasa datangnya dari Allah, kita hanya merancang. Tahukah anda dengan soalan ini mampu membawa anda kelembah syirik?

      4. Adakah rawatan ini boleh dibuat cara jarak jauh?
      Ada kes yang boleh diselsaikan jarak jauh dan ada yang perlu hadir sendiri ke pusat rawatan.

      5. Berapa lama masa diambil untuk rawatan?
      Bergantung kepada keadaan, kebiasaanya paling lewat dalam 5 hari.

      6. Adakah kaedah rawatan ini akan membawa mudarat dimasa akan datang?
      Tidak sama sekali, kerna rawatan kita menggunakan ilmu putih. Ilmu Putih bermaksud ilmu dari Ayat-ayat Al-Quran

      7.Rawatan Ini Boleh Untuk Semua Agama, Suku Dan Budaya.

      TIADA SEBARANG BAYARAN DIKENAKAN UNTUK SCAN DIRI PESAKIT

      Untuk mendapatkan rawatan untuk gangguan ini atau sebarang pertanyaan mengenai rawatan, jangan segan silu untuk menghubungi saya.

      KYAI HAJI ABDUL SALAM SH
      ☎ 6285298892338
      📲 +6285298892338

      Delete
  2. Salam cikgu.. Boleh saya jumpa cikgu. Sebab adik dan mak saya kena gangguan ilmu hitam siam

    ReplyDelete
  3. Pelik sami siam ni bukan ke menyembah buddha? Tapi kenapa dia amalkan ilmu sihir dengan bantuan jin? Ke memang ilmu buddha ada benda2 macam ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jin tk kire bangsa dan pengamal.. Jin kafir mcm2 ada

      Delete
  4. dekat songkhla nie bole ke buang saki baki sihir dalam 25% nie lagii ....mohon pencerahan ...

    ReplyDelete
  5. Salam..mcm mana nk jumpa cikgu ni yea..

    ReplyDelete
  6. Dah mcm2 cara sya dh buat..tp smua nya x brhasil..

    ReplyDelete
  7. Rawatan pengasih ilmu hitam ilmu putih jarak jauh jarak dekat
    -suami/istri curang
    -tunang/kekasih berpaling hati
    -santau
    -minyak pengasih
    -pelaris niaga
    -pelet
    -pembenci
    -pemisah
    -pemikat
    -mandi bunga
    -buka aura
    Insha allah semua masalah bole selesai berkat ridho dan izin maha kuasa amin...


    ILMU SIHIR SANTAU
    ILMU SANTAU SIAM
    ILMU PEMIKAT POMPUAN
    RAJA BOMOH SEDUNIA
    SANTAU SUM POWER
    PELARIS DALAM TALIAN
    ILMU SANTAU M**I
    SANTAU ANGIN
    SANTAU TEPUK BANTAL
    SANTAU PATUNG
    SANTAU MAUT
    SANTAU DI KEDAH
    ILMU PENUNDUK
    ILMU PENGASIH
    MANDI BUNGA
    BUKA AURA

    Call WhatsApp. 082246311483

    ReplyDelete
  8. sy pon kena dgan tok sami... Allahhuakbar.mcm mna nk buang bnda jin jhat ni

    ReplyDelete
  9. Rawatan pengasih ilmu putih jarak jauh/jarak dekat

    -tunang/kekasih berpaling hati
    -minyak pengasih
    -pelaris niaga
    -pelet
    -pemikat
    -buka aura
    -santau sum power
    -pelaris dalam galian
    -santau angin
    -santau tepuk bantal
    -santau patung
    -santau Siam
    -santau di Kedah
    -ilmu pengasih
    -ilmu penunduk
    -buka aura

    Insha allah semua masalah bole selesai berkat ridho dan izin maha kuasa amin...

    WhatsApp +62 822 4631 1483

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam.. Nak minta tolong.. Saya diugut untuk dibomohkam siam kerana mdnolak cinta seseorang.. Apa perlu saya lakukan..

      Delete
  10. Salam. Macam mana saya nak berjumpa dengan cikgu? Saya pun terkena sihir siam.

    ReplyDelete
  11. anda punya masalah
    Asmara/cinta
    Uang gaib
    Santet & pelet
    Togel
    Penglaris usaha
    Saingan
    Mandul & penyakit
    Transfer Janin
    Keuangan
    KONSULTASI SEKARANG JUGA 👇
    📩 PAK H ABDUL IMRON
    📞Whtasapp : +6285258886953

    ReplyDelete