Monday 11 July 2011

Mutiara Nasihat 2

PATAH KAKI, TANGAN, DAN TERSELIUH.

Mungkin tidak diketahui saban hari kita menempuh hari2 mendatang dgn penuh dugaan..

-> Ramai pesakit yg mengalami kemalangan jalan raya atau apa sahaja bentuk kecederaan seperti terseliuh, patah, terkehel, bengkak akan menjadi penderitaan kepada si pesakit. Malangnya walaupun telah pergi ke hospital masih juga tidak mahu sembuh dengan sendirinya.
 Contoh: Tulang yg patah masih tidak bercantum, bengkak yang tidak mahu menyusut dan kesakitan yang amat sangat yang tidak mahu berkurangan dan lebih teruk sekali si pesakit menderita bertahun-tahun.

KETAHUILAH!
  Kes2 ini telah dianalisis dan telah dialami oleh kami yang melakukan rawatan. Kes ini dikaitkan dgn gangguan jin seperti kemalangan seseorang itu disengajakn oleh kaum jin ditempat kejadian tersebut. 

-> Ada juga kemalangan yang benar2 berlaku akibat kecuaian manusia. Jin yang berada di situ mungkin terhimpit, tercedera lalu bertindak memasuki badan si mangsa dan mengakibatkan kecederaan tersebut tidak mahu sembuh, lambat sembuh dan cacat selamanya.

   Solusinya: Janganlah mudah berputus asa apabila doktor menyatakan ia tidak ada harapan. Hakikatnya ramai pesakit telah sembuh dengan kaedah rawatan Islam. 

No comments:

Post a Comment