Monday 18 July 2016

Soal jawab bersama cikgu

Ramai yang bertanya dgn cikgu ..

1. Bolehkah seseorang dalam keluarga kita terkena sihir dan boleh di hinggapi kpd ahli keluarga yg lain yg tinggal sama rumah?

Jawapannya boleh....

Banyak kajian kes yg ramai tidak tahu jin ini akan merosakkan orang yg di sihir selepas itu jin itu akan menyusup masuk ke dalam anggota keluarga yg lain untuk makan organ dalaman atau merosakkan saluran darah ..jantung ..buah pinggang dan lain lain..tidak terkecuali jin ini juga boleh menyusup masuk kedalam tubuh rakan kita yg rapat yg sering bantu kita..

2. Ada pesakit yg sakit pelik pelik sehingga menjadi pesakit fizikal seperti sakit kulit..sakit belakang...tengkuk.....pinggang ..

Semua berpunca kerap kali bermmpi.aneh seperti mimpi ular...mimpi makan....dan badan badan lebam bila bangun tidur..mimpi mayat...semanitunsudahnafa tanda tanda awal sebelum di serang lazimnya tempoh 3 tahun....cuma ramai tidak sedari...

3. Ada beberapa kes saka yg sering menjadi hebahan... ada juga yg menyalahkan ayah mereka dan ada yg menyalahkan datuk nenek mereka ..ada juga menyalahkan nene moyang....

Memang benar saka yang diwarisi turun temurun, tetapu kita tidak boleh salahkan mereka seratus peratus kerana kita kena lihat pelbagai faktor seperti keadaan dulu....faktor keselamatan..faktor pendedahan tentang agama dan perihal ceramah jin dan saka lagi kurang dan ada sesetengah tempat tak ada..
Jangan salahkan mereka..cuma kita redha dan berubat serta berikhtiar..

No comments:

Post a Comment