Tuesday 28 October 2014

Nasihat Cikgu Ilham

Sekira kita batuk berpanjangan...maka klinik dan hospital telah kita ikhtiarkan...namun jgn betputus ada bacalah surah al buruj kesemuanya..dan surah al anfal ayat 36 hingga ayat 50..pafa air insyallah baca setiap hari...

Renungan....amalan kebatinan seperti silat...penggerun..penunduk....penyeri wajah yang di amalkan oleh org melayu dulu yang bertentangan dgn hukum syarak islam...akan mengundang jin khadam..atau mewarisi saka..maka apabila umur sudah tua ...maka akan ada gangguan spt sakit...panas mengamuk..bengis ...dan sakit yang tidak sangka.

Renungan....sekira seseorang sentiasa bermimpi org mati...atau merasakan kematian..itu adalah tanda tanda gangguan saka....sesak nafas berlaku..

Renungan....tahukah anda..sihir jerut nafsu..sering terjadi apabila seseorang mempunyai teman wanita yang lain walaupun sudah berkahwin dan pernah berzina..atau bagi mereka yang berpoligami di mana isteri muda akan menggunakan sihir jerut ...simptomnya ialah suami tiada nafsu pada isteri tua dan sentiasa panas dan marah tanpa sebab...dan melihat wajah isteri tua amat benci ...suami atau lelaki yang terkena akan susah berkat dalam rezeki.......

Renungan...tahukah anda penyakit kanser ada kaitan dengan sihir penyakit yg dilakukan oleh jin yang bertapak dalam tubuh si pesakit...lazimnya jin itu sudah mendiami bertahun tanpa kita sedari...namun petanda telah di beri oleh allah s.w.t iaitu betmimpi ular atau binatang berbisa dan mengalami lebam biru hitam di anggota badan sepanjang setahun namun ia berlaku 4 atau 6 kali shj..   

No comments:

Post a Comment